nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Saturday 10 March 2012

Akhirnya.... bergelar mahasiswi.. =)

ASSALAMUALAIKUM..

Hai apa khabar semua.? Dah lama aku tak update blog terchenta nie kan.. hu3

I'm so sorry guys..

okey..

ALHAMDULILLAH.. Akhirnya aku bergelar seorang MAHASISWI.. =)

Syukur.. ALLAH memakbulkan doa-doa orang yang ingin melihat aku berjaya..

Sekarang AKU MAHASISWI UiTM Puncak Alam..

Selama 6 hari aku mengikuti MDS.. (minggu destini siswa)

Biasalah kan, nama pon orentasi.. Asyik kena marah jela.. Standard la tu kan..

Aku tak kesah pon, sebab dulu time aku jadi fasilitator pon aku marah budak-budak nie.. hu3.

Yang best & menarik UiTM Puncak Alam nie, dia ada kira-kira 260 anak tangga yang menghubungkan kolej kediaman & fakulti..

Haa..first-first aku "mendaki" tangga tu pon dah semput.. hu3..

Sabar jela..

Tapi kalau nak naik bas pon boleh saje.. Tak ada masalah pon..


Okey lah.. Setakat nie je yang aku nak share..

bye2...

Wasalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...