nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday 10 March 2013

6 years with my dear.. =)

ASSALAMUALAIKUM.

9 MAC 2013

Tarikh bersejarah bagi aku dan dia.

6 tahun sudah kami kenal..

So far, ALHAMDULILLAH.. Kami tak banyak masalah. 

Aku as a student. Dia sudah bekerja. So, dunia kami berbeza.. Masing-masing faham dengan keadaan nie.

Dia selalu membebel kat aku. Mengalahkan mak aku je... huhu.. *oppsss.. sorry ye.. hu3.

Semuanya untuk kebaikan aku. So, nak tak nak dengar jela.. Buat belum tentu.. huhu..

Okey.

MUHAMMAD FIRDAUS BIN MUSA

Sayang awak sangat-sangat.

Semoga apa yang kita angan-angankan menjadi kenyataan..

Thanks sebab hadir dalam hidup saya, menceriakan lagi hari-hari saya..

Bagi semangat pada saya.

LOVE you so much..!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...