nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday, 30 August 2013

Merepek Merapu

ASSALAMUALAIKUM..

Hai awak.. Tetiba terasa rajin plak nak menaip pepagi buta nie.. Eh pagi la nie.. Dah pukul 12.08 a.m.

Mata pun rasa tak mengantuk lgi. Padahal cuaca sejuk. Sedap je kalau tidur nie. Tapi kenapa ntah masih belum mengantuk lagi..

Okey. Sekarang nie member-menber UiTM sibuk dok usha jadual kelas memasing. Aku pun sama dok usha-usha jadual nie. Rasa macam ada sedikit tak puas hati.. HUHU.. Aku sejak dari semester 1 asyik tak puas hati je dengan jadual kelas aku nie. Sem-sem yang lepas lagi bengang.. Ada plak kelas lepas solat jumaat.. Time memasing dah penat & tengok member-member lain dah mula terbongkang kat bilik, time tu lah aku terkedek-kedek jalan menuju ke kelas.. Mood memang malas lah. Tapi Alhamdulillah, lecturer yang mengajar kelas aku time lepas solat jumaat tu semuanya baik-baik belaka. Mereka buat kelas pada hari lain, dyorang pun tak nak kelas jumaat petang.. huhu.

Sem depan adalah sem ke-4 aku. Rasa sekejap. Banyak benda yang nak kena fokus. 

Ehhh.. Biasanya awal-awal sem je berazam bagai nak rak, akhir sem nanti..... hancus.. huhu..

Selalunya macam nie, "awal sem : nak dapat a+.. akhir sem : lulus pun jadilah"..

Haa... Tu aku lah.. (tak perli sesiapa pun.. Mohon jangan terasa.. huhu)

Mood sekarang nie tengah malas.. Malas untuk semuanya. Malas nak pikir pape, malas nak kemas barang-barang, malas nak balik puncak alam tu, & MALAS!

Cepatlah wahai masa. Nak habiskan study nie cepat.. Pastu boleh kahwin.. Ehhh! Salah-salah... Kerja dulu... Baru kawen.. huhu... Gatal ea...

Pesanan dari penaja, " awak, tunggu saya taw.. Lagi berapa tahun je.. 6 tahun awak boleh tunggu saya, tak kan 2 or 3 tahun tak boleh tunggu.. Sabar taw" =)

Kadang-kadang bila tengok member sendiri dah tunang.. \Dah kawen.. Dah ada anak.. Rasa jeles.. Bukan jeles kat suami dia. Jeles lah yang dia dah lalui alam lain.. (Bukan alam bunian ke apa la.. ishhh...) Alam perkahwinan.. =)

Ehh... dah melalut masuk bab kawen plak.. dah-dah.. Lama lagi nak ke arah tu..

Sesuailah tajuk post nie "merepek, merapu".. Ntah pape jela yang aku taip nie..

Okey la der.. lain kali aku merapu lagi ye.. huhu..

WASALAM... =)




1 comment:

tenku butang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 24
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...