nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday 14 March 2014

BULAN MAC DAN PERKARA YANG BERLAKU

ASSALAMUALAIKUM...

3 Mac bermula lah semester baru untuk sem 5... Tahun akhir sudah.. Cepat je kan masa berlalu. Tapi aku masuk kelas esoknya. Nampak tak yang aku memang malas nak nak balik Puncak Alam nie.. huhu

Okey. 9 Mac, genaplah 7 tahun perkenalan aku & dia.. Rasa macam baru kenal je kan.. Rasa macam baru je first time mesej.. huhu.. Kalau nak ingat kembali detik-detik awal dulu, memang geram je kan.. Haritu aku jumpa 'kawan' yang memperkenalkan aku & dia.. Thanks so much "kudut". 

Dia, Muhammad Firdaus Bin Musa.

I Love You so much abang.

Semoga hubungan kami kekal hingga ke alam perkahwinan & seterusnya bahagia hingga selama-lamanya.

Sekarang ini isu MH370.. Menunggu & terus menunggu khabar berita tentang kapal terbang tu. Kesian ahli keluarga. Kalau aku kat tempat dyorang pon, aku rasa sedih sangat.. Kita sebagai manusia & orang Islam, hanya mampu berdoa. Memohon pertunjuk & pertolongan dari ALLAH..

Tak lupa jugak isu kemarau, catu air dan jerebu.. Ya ALLAH, kau sedang menguji kami.. Kami terima ujianMU ini Ya ALLAH.. Apalah kiranya kau memberikan hujan kepada kami.. Aku percaya, setiap sesuatu yang berlaku itu pasti ada hikmahnya.

Wasalam..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...