nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Tuesday 16 August 2011

Pesanan Di Pagi Hari.. =)

ASSALAMUALAIKUM..

SALAM RAMADHAN & SALAM KEMERDEKAAN..

/hihi

ALHAMDULILLAH.. hari nie sudah masuk hari ke-16 kita sebagai umat islam berpuasa.. sudah 15 hari juga aku berpuasa (belum cuti lagi ea).. hu3.. harap tahun nie dapat lah berpuasa penuh.. =)

Urm.. pagi-pagi lagi aku dah terima pesanan dari "cik abang" aku.. 

"p/s : kalau rajin buat exercise pagi-pagi nie"

ish.. kamu sume nie nak tahu ke kenapa "cik abang" aku nie suruh aku buat exercise?? sebab nyer berat aku lebih dari berat dia.. hu3.. Jauh beza berat kitaorang nie.. berat aku 58kg... berat "cik abang" aku plak 46kg.. haha..sungguh ketara perbezaan tu... 
/omg

So.. "cik abang" aku nie mencabar aku.. dia kata raya nanti dia nak berat aku 50kg.. wah.. banyak tu kena turunkan.. pastu, dia bagi aku masa sampai bulan 11.. dia kata bulan 11 nanti, dia tahu aku lagi ringan dari dia... aduh duh duh.... 
/floor

apa-apa pun... aku kena sahut cabaran dia jugak.. sebab aku pon nak turunkan berat badan aku nie,.. hu3.. penah aku suruh dia makan banyak2.. supaya beza berat kitaorang tak lah banyak sangat.. tapi dia tak nak plak.. dia kata nanti usaha aku nak turunkan berat nie siket... hu3... dia nie macam taw2 je aku nyer idea..

Bulan 11 penentu segalanya.. aku tak boleh mengalah.. aku kene usaha jugak.. mana boleh bagi dia menang dengan cara mudah.. hu3..

"abang, nurul akan kurus dari abang.. wait & see!!"

p/s : "cik abang" aku je panggil aku NURUL... "

  
okey lah.. semoga aku dapat turunkan berat badan nie.. =)

kita jumpe di lain entry.. =)

/bye2

wasalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...