nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday 23 October 2011

bowling =)

ASSALAMUALAIKUM..

Semalam ada petandingan main bowling di KLUANG PARADE anjuran AADK... Ape AADK nie?? Tak kan la tak taw kot.. AADK nie ialah singkatan bagi Agensi Antidadah Kebangsaan....

Ada 7 team je yang join pertandingan nie.. Peserta - peserta nyer just terdiri dari 2 buah kampung je... Kampung Chamek & Kampung G.S.A Chamek..

Mesti korang tak pernah kan dengar nama kampung nie... huhu... Kalo nak taw la, kampung nie terletak di Paloh... Laa.. Paloh pon tak taw kat ne... Cer tengok peta negeri Johor... Mesti ada... hu3... Paloh dalam daerah Kluang..

Aku yang tak pernah main nie pon di paksa main bowling... Nah !! amik kaw... Longkang je jadi sasaran aku... haha... Main 3 game.. Setiap game tak pernah cecah 100 point.. hu3.. Aku kan terrer... Nasib la sape dapat 1 team dengan aku... Kesian dyorang... Sorry yup.... =)

For u all information, semua perempuan yang join pertandingan nie.. 90% peserta yang main bowling nie berumur 40-an dan keatas... Termasuk lah emak aku sekali.. Tapi makcik2 memang hebat lah.. Markah makcik2 nie lagi banyak dari markah aku... haha... Tengok, aku yang muda - mudi nie pon kalah... Tak bengang plak kan... hu3... Terbaek lah makcik.. =)

Jangan pikir kami orang kampung tak reti main bowling ea... Dulu kan makcik2 nie kalo ada sukaneka dyorang main bowling gak... Tapi guna buah kelapa lah... Yang jadi pin nyer botol air... kira makcik2 nie ada gak lah pengalaman main kan... hu3...

Meh tengok pic yang sempat di ambil...

~ bowling Kluang Parade ~

~ nie peserta2 wakil Kg G.S.A Chamek ( semua sepupu2 aku ) huhu ~

~ nie pon wakil dari Kg G.S.A Chamek ~
~ team nie dapat no 3 ~

~ nie wakil dari Kg Chamek~
~ team emak aku ~
~ dapat no 2 ~

~ nie pon wakil dari Kg.Chamek ~
~ amboi cik! reti wat "peace" tu.. hu3 ~

~ haa.. nie plak tayang hadiah dia ~
~ team nie dapat no 1 ~

~ yang nie aku x kenal... haha ~

~ dah la tak pandai men... nak posing2 lak.. g balik la... haha ~

* sorry pada team aku & team yg len yang mana tak de gambar... len kali lah ea kita bergambar.... hu3... (konon mcm ada yang nak bergambar dengan aku je.. perasan je lebih) *

Aku suka aktiviti macam nie di adakan... Lagi mengeratkan silaturahim.. Aku pon makin rapat dengan makcik2 nie... Kita kena lah bergaul dengan masyarakat.. Tak kan nak duduk terperap kat rumah je kan..
Minggu depan pon ada aktiviti sukaneka kat padang Chamek.. Memang meriah lah....

Okey la korang.. Aku nak stop menaip dah nie... nanti kita jumpe di lain entry ea...

Sekian.. 

Wasalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...