nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday 14 October 2011

tengok wayang ~

ASSALAMUALAIKUM..

Hai semua.. Ape khabar?? Harap korang sihat- sihat jela ea...

Sebenar nyer semalam aku pergi tengok wayang.. Semalam tak sempat nak menaip, so aku cerita arinie jela ea.. =)..

Balik kerja je, aku cepat2 bersiap.. Aku kerje ape?? rahsia la... hu3.. Nanti lah aku cerita oke.. Semalam pukul 12.15 p.m aku dah gerak pergi bandar.. aku tak naik bas.. tapi "cik abang" aku amik aku kat rumah.. Dia sendiri yang nak amik.. Bukan aku yang suruh oke.. Dia jumpe mak aku jela kat rumah.. Sebab mak aku je yang ada kat rumah.. Ayah aku belum balik dari sekolah lagi..

'cik abang" aku nie nak tengok citer REAL STEEL.. aku sebenar nyer tak minat sangat cerita lawan2 nie.. Tapi aku layankan jela.. Orang nak belanja, terima jela kan.. hu3.. 

Sebelum pukul 1.00 p.m kitaorang dah sampai KLUANG PARADE.. Terus pergi beli tiket.. Wayang nyer start pukul 1.45 p.m.. So,ada lagi 45 minit.. Kitaorang tawaf dulu kluang parade tu.. hu3.. 

Cerita REAL STEEL nie best gak la.. Mula2 macam tak nak tengok kan.. Tapi cerita dah best,layan kan jela. 2 jam lebih tu  cerita nie.. Kesejukkan aku dalam wayang tu.. 

Habis je cerita tu dalam pukul 3.50 p.m. Pastu kitaorang tak ade nak pergi mana2.. "cik abang" aku yang hantar kan balik rumah... Aku ingat nak naik bas je kan.. Tapi dia nak hantar... Sampai la kat rumah aku pukul 4.30 p.m... "cik abang" aku pun terus balik..



"REAL STEEL"

nie tiket wayang kami.. =)

nie resit "cik abang" belanja popcorn.. =)

Walaupun sekejap je kitaorang jumpa, aku tetap happy.. =)

Thankz my dear.. love u.. =)

Sekian...

Wasalam..

8 comments:

dieba fadzil said...

wahh..best nyer die dpt klua ngn 'cik abang' die...ak jgak...heheheheh...

amirahjaimen said...

dy balik kluang..so jumpe lah... tapi sekejap je..x lama pun..hu3

dieba fadzil said...

..owhh....sme la ngn ak ari rue,,,hehehe..t rye aji ak blik kite kua g ea..:)

amirahjaimen said...

ok2..boleh je..t pape hal bgtaw la...kita rempit....hu3

atiqah said...

hamboi.date,mne muka cik abang awak?.:Ptaknak muka robot.

amirahjaimen said...

@atiqah ~ muka cik abang aku ada kat post2 yg len...kat post nie x de...hu3...

atiqah said...

older post?malas lah nak click.:P

amirahjaimen said...

rajin2 kan lah...hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...