nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday 2 December 2011

hangout ~

ASSALAMUALAIKUM...

Hai dear... =)

Semalam aku tengok movie "ombak rindu" dengan kawan aku.. (muda setahun dari aku).. 

Mula- mula tak plan pon nak keluar pergi bandar..

Lepas masak tengah hari tu, aku on9 FB.

Aku tulis kat post "ada tak sape2 nak teman saya tengok ombak rindu..? saya belanja. ".

Selang bape minit je, kawan aku nie, Auni nama nyer mengomen kat post aku nie..

Di sebab kan dia orang pertama yg komen & nak g tengok..

Aku pon ajak dia.. 

Aku pon mengota kan lah janji aku yang aku nak belanja sape2 yang nak teman aku kan..

So, cepat2 aku bersiap. Aku malas nak naik bas..

Aku pergi saing dengan ayah aku.. Kebetulan ayah aku nak pergi jaga exam spm kat smk jalan mengkibol kluang..

Tiket wayang pkul 2.45 petang.. 

Cerita nie sangat best.. Ada sedih, gembira.. Lawak pon ada...

Aku tak sedar pon dah nak dekat 2 jam layan citer tu..

maklom lah best sangat kan.. huhu



Lepas je cerita tu habis, aku & auni pergi kedai buku popular..

Aku kalau dah masuk situ, memang ke tempat novel la jawap nyer.. huhu

Aku beli novel "contengan jalanan" keluaran Hlovate..

Best cerita nyer..

Nak bace???

Sila beli sendiri.. hu3..


okey lah.. setakat nie je yang nak di kongsi kan..

bye2..

wasalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...