nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Wednesday 30 November 2011

"ku seru rindu itu"

ASSALAMUALAIKUM...

Tajuk nak jiwang je kan.. huhu... Peduli ape aku.. 

"KU SERU RINDU ITU" ialah tajuk novel yang 'cik abang' aku hadiah kan... Hadiah bufday kata nyer...

Walaupon sekejap je dapat jumpe dia, aku tetap bersyukur...

Untung la dapat jumpe kan.. Daripada tak jumpe..

Hari ahad aku pergi rumah dia, but tak jumpe dia.. just jumpa family dia yang lain.

Hari isnin aku jumpe dia..

Hari selasa dia dah balik nilai..

OTW tu, dia excident kat highway..

Alhamdulillah, dia tak teruk sangat, cuma luka-luka saje..

Motor dia je yang teruk, masuk bengkel..

Saya doakan awak supaya cepat sembuh..

Kalau tak sembuh, macam mana awak nak keje??

Saya risau kat awak..

Jangan banyak bergerak, nanti makin bengkak kaki awak tu...

Take care dear.. <3

Love you.. =)

okey.. bye..

wasalam..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...