nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday 27 April 2012

Surat untuk SAHABAT.. =)

ASSALAMUALAIKUM...

Sekarang rasa hati nie macam2..

SEDIH... GEMBIRA... TAKUT... semua ada..

sis,

Kenapa time kita dah kenal rapat, dah boleh share2 cerita & problem, dah kenal perangai masing2,  kau pergi...

Lepas nie dah tak de orang hantar mesej kat aku, "aku tunggu kat tempat biase ea.. cepat sikit turun".

Lepas nie dah kurang ahli group untuk buat presentation.

Lepas nie dah tak de orang yang nak ajar aku LAW..

Kau buat aku sedih taw.. Touching sey..

Aku gembira bila kau gembira..

Peluang dah ada depan mata kan.. Terima jela..

Itu kan yang kau idam-idamkan sebelum nie..

Aku tak boleh halang kau untuk buat keputusan..

Sebab nie untuk masa depan kau. Bukan masa depan aku..

Aku cuma mampu berdoa, kau memperoleh kejayaan dalam ape saja yang kau buat untuk hidup kau..

Nanti aku dah tak payah cari LAWYER.. aku jumpa kau je ea.. free kan?? hu3










Aku ingat, aku kuat untuk tak menangis..

Tapi aku nangis beb.. Ntah.. Touching giler.

Nie belum lagi jumpa kau hari rabu nanti..

Banjir FSK 234 kot.. hu3..

PESANAN AKU UNTUK KAU :

1. Selalu2 lah ingat kitorang kat sini ea.

2. Belajar rajin2 kat sana..

3. Ada masa free tu, jenguk2 lah kami di sini...

okey..

Semoga gembira selalu..

Salam sayang dari CLASS REP..  =)

Wasalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...