nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday 13 May 2012

bersuka ria di hujung minggu... =)

ASSALAMUALAIKUM..

Hai semua..

Di hujung minggu nie lagi best rehatkan otak & badan kan.. So, arinie aku duduk bilik je.. Semalam dah puas berjalan.. Aku pergi Bukit Cerakah kat Shah Alam..

Penat sangat.. tapi BEST...

Aku pergi dengan housemate aku.. 5 orang je.. 3 orang lagi ada hal masing2.. So, kitaorang sewa kereta.. Ala2 racing kereta nyer.. hu3..

Sampai je kat sana.. Perghh.. banyak kereta ar.. Ingat kitaorang je yang pergi.. (bajet tempat tu bukan tempat awam) haha..

Tempat nie luas.. kena naik bas baru boleh tengok semua kawasan-kawasan kat sini.. 

Banyak aktiviti yang boleh buat.. Contohnya aktiviti berbasikal, flying fox, jungle treaking, nak buat hari keluarga pon boleh..& macam-macam lah.. haa.. tak lupa kat sini ada rumah 4 musim.. sekarang tengah musim bunga.. cantik!! Ada juga disediakan chalet untuk rehat.. best la...(dah macam nak promote Bukit Cerakah la plak) hu3..


Kalau nak pergi sini tak payah la nak berskirt & wedges bagai.. hu3.. (ditujukan untuk housemate aku) huhu.. Nak buat aktiviti pon x selesa.. Yela cuba bayangkan naik basikal pakai wedges.. hu3.. jangan marah ye kawan.. hu3..

Jom-jom tengok gambar kitaorang. Kalau tak nak tengok, tak payah tengok..



Haa... mesti korang pon nak pergi gak kan...

Pergi jela.. Masuk RM3 je... 

Thankz ye kawan-kawan.. sayang korang.. 

SWEET MEMORIES WITH U ALL.. =)

Wasalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...