nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday 21 May 2012

semoga NENEK cepat sembuh...

ASSALAMUALAIKUM...

Hai readers..

Patot lah hati aku tak tenang je hari nie..

YA ALLAH... 

KAU sihatkan lah nenek ku..

Tadi adik aku mesej.. "kau tak nak balik ke kak tengok nenek??"

Dalam hati aku, dah kenape dengan adik aku nie tiba2 mesej macam nie..

Then, aku call adik aku... Mak aku yang jawabkan..

Mak kata, nenek masuk hospital sebab demam & darah tinggi...

Aku nak balik.. tapi.....

Urm... minggu depan dah cuti seminggu..

Nenek.. minggu depan ea mira balik jengguk nenek..

Mira doakan nenek supaya cepat sihat..

Nenek... LOVE U....


Kawan2.. doakan nenek aku supaya sihat ea..

wasalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...