nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Sunday 20 May 2012

RINDU saat itu... =(

ASSALAMUALAIKUM..

Sejak 2 menjak, 3 menjak nie.. Fikiran aku tak betol siket... Ntah kenapa.. Aku pon tak taw.. Pakwe aku yang selalu jadi mangsa. Hampir gaduh dibuatnyer.. Aku la yang suka cari pasal.. Nasib baik okey je..

Okey.. Bukan pasal tu sebenarnya aku nak cerita.. Aku nak cerita kisah-kisah dahulu... memori-memori dahulu..

Urm.. Betol lah orang kata.. Zaman persekolahan adalah zaman terBEST sekali.. Tak kira lah zaman sekolah tadika ke, sekolah rendah ke or zaman sekolah menangah.. yang penting ZAMAN SEKOLAH TERBEST!!!!

WHY ??

Korang ada jawapan tak untuk soalan aku nie??

Kalau ada.. bagitau kat aku ea.

Lagi sehari je nak masuk bulan REJAB... Tu yang aku tetiba rindu zaman-zaman ini...

Sebab ape?? Sebab nyer, bila tibanya bulan REJAB & SYAABAN kami-kami nie duk sibuk ganti puasa.. (bagi yang perempuan).. hu3.. Maklum lah, bulan puasa dah nak dekat.. Lagipon masing2 nak puasa sunat..

Bagi aku a.k.a budak asrama ni, benda yang paling malas nak buat bila bulan puasa ialah bangun sahur.. Yela.. kalau kat rumah tu, mak ada boleh kejutkan.. Nie duduk asrama kena bangun sendiri la wei.. kadang-kadang tak bangun sahur pon..

Kalau bangun nak sahur punya la malas nak turun tangga nak pergi dewan makan.. Kalau kat SMKTHO dulu kira okey lagi la.. Boleh pergi sahur pakai t-shirt je.. Nie kalau kat SMKABP, huh... Baju kurung taw.. Pagi-pagi buta dah pakai baju kurung.. Tu yang membuat kan aku malas nak pergi dewan makan & just makan biskut or roti je dalam dorm...

Kawan-kawan yang lain pon lebih kurang sama je dengan aku...

Bila time nak buka puasa je.. Mak aiii... kena beratur punyalah panjang.. Sampai ke pintu belakang pon ada.. Kalau ada budak yang potong Q tu, aku rasa macam nak kick je budak tu.. Dah taw lambat, beratur belakang lah kan..

Time nak buka puasa, cari port yang dekat dengan TV.. So, boleh lah tengok tv sambil ditemani ustaz.. Wow... rindu ustaz plak.. huhu.. (Jangan-jangan.. laki orang dah..)

SERIUS!! aku rindu zaman tu.. RINDU nak buka ramai-ramai dalam dewan makan with kawan-kawan... =(

Kawan-kawan.. JOM kita buka puasa sama-sama.....

MISS THAT MEMORY... =(


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...