nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday 20 January 2012

tahniah kawan.. !!

ASSALAMUALAIKUM...

Hai semua.. Harap semua sihat - sihat je ea..


Firstly, aku nak ucap tahniah kat kawan aku, (atiqa) yang akan bernikah hujung minggu nie.. 


"Aku doakan semoga hubungan kau & dia kekal hingga akhir hayat.. Cepat-cepat la dapat baby.. =)"

Rasa nyer baru semalam bual-bual dengan kau kat dorm.. 

Ketawa-ketawa, share problem..

Rupa-rupa nyer tu kenangan dulu semasa sekolah menengah..

Dan tak lama lagi, kau dah nak jadi isteri orang pulak..

Besar tanggungjawab kau tu...



*secebis kenangan bersama kau di zaman persekolahan.


Sungguh aku tak percaya yang umur aku sekarang dah 21 tahun... 

Dah layak kawin ea???

Haha.. Macam tak ada soalan lain je kan...

KAWIN....KAWIN.....KAWIN......

Serious, aku memang lah nak kawin..

Tapi bukan dalam masa terdekat nie...

Tunggu lah dalam 5 or 6 tahun lagi..

Insyaallah.. 

Papepon.. Aku happy sangat2.. Lepas nie turn sape plak ye??

Tunggu je la ea.. =)

Ok lah.. Nie je yang aku nak taip..

Bye2..

Wasalam..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...