nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Monday 30 January 2012

UPSI... i"m coming !!!

ASSALAMUALAIKUM...

Wah.. malam- malam buta masih lagi on9 sambil dengar suria fm.. TERBAAAIIIIKKK lah. hu3..

Happy semacam je hari nie.. kenapa dah dengan aku nie?

Mesti lah aku happy.. 

Aku dapat tawaran UPSI.. =)



Syukur alhamdulillah.. Tak sia-sia aku menanti selama setahun & beberapa bulan nie..

Berkat kesabaran & sentiasa memohon pada ALLAH..

Akhir nya impian aku tercapai juga untuk menjejakkan kaki di universiti..

Walaupun kos yang aku dapat nie lari jauh dengan bidang yang aku belajar dulu..

Mana tak nyer.. Cuba korang fikir ea.. 

Dulu aku belajar time form 4 & 5 bidang sains + agama.. Masuk form 6 bidang perniagaan + agama.. Then, kat UPSI dapat kos multimedia..

Jauh terpesong..

Tapi tak ape.. Nie baru nama nyer menimba ilmu kan..

Seronok sangat bila tengok muka mak & ayah aku tadi bila aku cakap aku dapat UPSI..

Gembira tak terkata..

Terima kasih ya ALLAH... 

Kerana beri aku peluang untuk aku memajukan diri..

Cik abang saya pon turut gembira.. huhu..

okey... Stop di sini dulu... dah lewat malam nie..

bye2..

Wasalam..

    P/S : NAK TUKAR NSET BARU... TAW-TAW... (harap2 ayah / cik abang taw.. tak nak bgtaw depan2..segan nak mintak-mintak nie.. ^,^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...