nama

background

salji & bunga

amirah firdaus


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath Friendship tickers

Daisypath Friendship tickers

Friday 6 January 2012

tak ada kerja, cari kerja.. =)

ASSALAMUALAIKUM..

Urm.. Agak lama kan aku tak mengupdate blog nie...

Banyak benda yang berlaku sepanjang aku tak mengupdate..

Aku ringkaskan je ea :

1. Pada 17/12/2011 pergi interview di UITM Shah Alam untuk kos Ijazah Sarjana Muda Bahasa Gunaan (Kepujian) (Bahasa Melayu Komunikasi Profesional)..

2. Pada 22/12/2011 pergi I-City Shah Alam with my family..

3. Pada 31/12/2011 pergi interview di UPSI Tanjung Malim, Perak untuk kos Ijazah Sarjana Muda Multimedia..

Tiga minggu tidak berada di rumah @ Kampung Chamek, Kluang.. Aku merantau sekejap.. hu3..

Thankz kepada sepupu - sepupuku & makcik pakcikku kerana telah menumpamgkan aku di rumah mereka..

Sekejap aku berada di Puncak Alam..

Sekejap aku berada di Kuarters Universiti Malaya (UM)..

Sekejap aku berada di Ulu Yam Bahru..

Wah.. Memang seronok la.. =)

Okey.. Itu cerita sepanjang 3 minggu yang lepas..

Sekarang sudah berada kat rumah..

Tiba-tiba terasa nak pakai baju kelas adik..

Adik belajar di Kolej Yayasan Pelajaran Johor (YPJ) ambil kos Kulinari @ masakan..

9 Januari nie dia da start praktikal kat hotel di Ayer Keroh, Melaka..

So, tengah dia sibuk-sibuk mengemas barang-barang dia, aku sempat mengetry baju dia.. hu3..

Nie lah hasil nyer.. 







Ada tak ciri-ciri pemenang Master Chef Malaysia??

HUHU..

Ada hati konon... =)

okey lah.. setakat nie je aku nak kongsi..

nanti lain kali, kita jumpa lagi yerk..

bye2..

wasalam...

3 comments:

FatimahAzzahra ツ said...

wahwah.
syook la cuti2 round malaysia.hik2

amirahjaimen said...

ingat nak ajak ko..tp ko lak nak exam....huhu...

Nur Zulaikha said...

datang sini..lupe lak..kite dh follow ye..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...